جنگیدن انرژی آمریکا عربستان آمریکایی

جنگیدن: انرژی آمریکا عربستان آمریکایی سنای آمریکا عربستان سعودی اخبار بین الملل

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی شواهد حاکی از تلاش جهت کودتا در کشور عزیزمان ایران است ، پاسخ راغفر

    حسین راغفر استاد اقتصاد دانشگاه الزهرا در تصویر العمل به انتقادات صورت گرفته از وی به علت اظهاراتش اطراف آینده قیمت دلار گفت: «آقایانی که از بنده انتقاد کردند،

    شواهد حاکی از تلاش جهت کودتا در کشور عزیزمان ایران است ، پاسخ راغفر

    پاسخ راغفر به انتقادات راجع به آینده نگری دلار 40 هزار تومانی / شواهد حاکی از تلاش جهت کودتا در کشور عزیزمان ایران است

    عبارات مهم : ایران

    حسین راغفر استاد اقتصاد دانشگاه الزهرا در تصویر العمل به انتقادات صورت گرفته از وی به علت اظهاراتش اطراف آینده قیمت دلار گفت: «آقایانی که از بنده انتقاد کردند، خود از شرایط موجود منتفع می شوند. حملاتی که به بنده می شود از باب دفاع از دولت نیست، بلکه صرفا از باب انتفاع از ساختار فاسد کنونی است.»

    دکتر حسین راغفر اخیرا در کنگره حزب مردم سالاری با انتقاد از شرایط اقتصادی کشور در مصاحبه با پرشیا دایجست گفت: «ما محاسبه کردیم اگر این وضع ادامه یابد ارز تا آخر سال 40 هزار تومان خواهد شد که پیامدهای بسیار مخربی خواهد داشت.» وی با بیان اینکه آنچه اتفاق افتاده، چپاول مردم و زمینه سازی جهت فروپاشی و کودتا است اظهار کرد: «من تاسف می خورم و نمی دانم دستگاه های امنیتی کجا هستند. اتفاقات فعلی زمینه های کودتا و نارضایتی است که مردم بگویند اینها باید بروند.»

    اما در تصویر العمل به این اظهارات، انجمن اقتصاددانان کشور عزیزمان ایران در بیانیه ای اظهار کرد: «اعلام قیمت های نادرست و همچنین پیش بینی های اغراق آمیز قیمت ارز و طلا از سوی دوستانی که به عنوان اقتصاددان در جامعه آشنا می شوند، موجب تاسف بسیار است.» این انجمن با غیر علمی دانستن اعلام چنین قیمت هایی جهت ارز تصریح کرده است: «اعلام قیمت های موهوم ارز و طلا، آسیب رسانی به اقتصاد کشور عزیزمان ایران را شدت یافتن می کند.»

    شواهد حاکی از تلاش جهت کودتا در کشور عزیزمان ایران است ، پاسخ راغفر

    منتقدین من در بروز شرایط کنونی دست داشتند

    خبرنگار پرشیا دایجست در رابطه با این عنوان و حواشی شکل گرفته با دکتر حسین راغفر استاد اقتصاد دانشگاه الزهرا گفتگو کرده هست. این کارشناس اقتصادی در رابطه با انتقادات انجمن اقتصاددانان و همچنین دیگر انتقادات به وی به پرشیا دایجست گفت: «به زودی جواب منتقدین را با آمار و ارقام علمی معتبر می دهم تا مشخص شود حرف من با سند و مدرک هست. منتقدین بنده اعتقاد هستند حرف های من هیچ توجیه علمی ندارد، در صورتی که خودشان این اوضاع اقتصادی را ایجاد کردند. منتقدین بنده کسانی هستند که در بروز شرایط کنونی دست داشتند، لیکن من به زودی جواب مفصلی خواهم داد.»

    حسین راغفر استاد اقتصاد دانشگاه الزهرا در تصویر العمل به انتقادات صورت گرفته از وی به علت اظهاراتش اطراف آینده قیمت دلار گفت: «آقایانی که از بنده انتقاد کردند،

    6 ماه است مردم را روی آتش نگاه داشتند، حالا مدعی شدند

    وی ادامه داد: «نگفتن آنچه که بنده گفتم باعث برطرف پرسشها نمی شود؛ اگر این منتقدین اظهار ناراحتی می کنند تا حالا کجا بودند؟ شش ماه است که مردم کشور عزیزمان ایران را روی آتش نگه داشتند حالا مدعی شدند ما در جامعه اخلال ایجاد می کنیم!»

    راغفر راجع به این ادعا که وی با دولت مسئله دارد اظهار کرد: «بنده مشکلی با دولت ندارم. دیگران هم ممکن است مواردی را که من مطرح کردم قبلا گفته باشند. هنگامی که این مردها خواب بودند عده ای از خارج از کشور گفتند دولت باید عوض شود. مواضع من کاملا روشن است و بارها هم گفتم این کارها تلاشی جهت تزریق بی ثباتی در جامعه است.»

    شواهد حاکی از تلاش جهت کودتا در کشور عزیزمان ایران است ، پاسخ راغفر

    وی ادامه داد: «بنده قبلا از دولت دفاع کردم ولی دفاع من همیشگی نیست. جهت بنده مهم نیست چه کسی چه ارزیابی خواهد کرد؛ چراکه مهم ترین عنوان جهت من منافع ملی هست. آنچه که بنده گفتم نتیجه گیری مبتنی بر شواهد متقن هست. این مردها منتقد از این شرایط منتفع هستند. حملاتی که به بنده می شود از باب دفاع از دولت نیست؛ بلکه اینها در این ساختار فاسد از این شرایط منتفع می شوند.»

    شواهد حاکی از تلاش جهت کودتا در کشور عزیزمان ایران است

    وی راجع به دلایل خود اطراف احتمال وقوع کودتا در کشور عزیزمان ایران گفت: «شواهد تاریخی و واکنش‌ها آمریکا در کشورهای دیگر جهت بی ثبات سازی حاکی از این امر هست. یک ماه پیش یکی از کاندیداهای پیشین ریاست جمهوری در امریکا گفته بود گمان آن می رود که دوباره اشتباه کودتا 1953 اینبار با کمک اسرائیل، عربستان و منافقین در کشور عزیزمان ایران تکرار شود. ریچارد نفیو طراح تحریم های آمریکا علیه کشور عزیزمان ایران در وقت اوباما نیز در کتاب خود به شواهدی اشاره می کند که چگونه می توان مردم کشور عزیزمان ایران را به شورش داخلی کشاند. البته من به گفته های دیگران کار ندارم و شواهد در داخل کشور عزیزمان ایران موید صحبت من است.»

    حسین راغفر استاد اقتصاد دانشگاه الزهرا در تصویر العمل به انتقادات صورت گرفته از وی به علت اظهاراتش اطراف آینده قیمت دلار گفت: «آقایانی که از بنده انتقاد کردند،

    وی ادامه داد: «این کودتا قطعا از خارج از کشور سازماندهی می شود ولی افرادی هم در داخل کشور عزیزمان ایران روی آن کار می کنند که البته ممکن است این افراد ناآگاهانه در زمین دشمن بازی کنند؛ ولی در هر صورت متاسفانه این اتفاق در حال رخ دادن است.»

    چه کسانی از زیاد کردن قیمت ارز سود می کنند؟

    شواهد حاکی از تلاش جهت کودتا در کشور عزیزمان ایران است ، پاسخ راغفر

    راغفر در پاسخ به این پرسش که آیا کسی در کشور عزیزمان ایران از زیاد کردن قیمت ارز سود می کند؟، گفت: «محاسبات ما نشان می دهد حدود دویست و پنجاه تا سیصد هزار میلیارد تومان یعنی اندازه بودجه کشور از طریق ما به التفاوت رانت ارزی ایجاد می شود. یکی از زمینه های کودتا همین است که این رقم به تورم، رکود و بیکاری تبدیل می شود و تمام این موارد را نفیو در کتاب خود گفته است که این اتفاقات باید رخ دهد تا مردم دست به شورش بزنند.»

    وی ادامه داد: «افرادی که از رانت ارزی سود می برند قطعا نسبتی با مسئولان حکومت دارند. این افراد اهداف متفاوتی دارند. بعضی جهت براندازی آمدند، بعضی جهت چپاول و تخریب دولت آمدند و بعضی دیگر از این طریق تلاش دارند به مخالفان مذاکره نظام با آمریکا فشار بیاورند تا فرصتی جهت مذاکره شکل بگیرد. این دسته آخر چنین وانمود می کنند که اوضاع نابسامان اقتصاد کشور عزیزمان ایران تقصیر آمریکا است که این دروغی بیش نیست چراکه حداقل 85 درصد پرسشها اقتصادی ما داخلی است.»

    واژه های کلیدی: ایران | اقتصادی | اخبار اقتصادی و بازرگانی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار